luni, 6 octombrie 2008

Ziua cea mai lunga

Ziua de luni. In care este cel mai greu sa te trezesti de dimineata. Sa o iei de la capat cu asteptatul in statii... Si stateam asa in autobuz, sprijunindu-mi capul de geamul care azi parea curat. Si la fel de repede mi-am dat seama ca o sa treaca si saptamana asta. Dar intr-un fel imi doresc sa fie asa. Ca sambata merg la nunta. E sezonul lor, al mireselor. Imi plac nuntile... recunosc asta cu un zambet pe buze... Singurele ocazii in care as purta tocuri... ca altfel nu ma despart de adidasi. Si uite ca de data asta mi-am cautat si rochie si tot ce mai trebuie. Liniste. Restul se va derula la petrecere. Dar sa revin la ziua de luni... da... as fi tentata sa o numesc ziua cea mai lunga, dar este in concurenta stransa cu ziua de vineri... e greu sa ma hotarasc si sa spun raspicat. Oricum... sigur fiecare are ziua lui cea mai lunga... dorita sau nedorita, dormita sau nedormita.

Niciun comentariu: