luni, 2 martie 2009

Alt anotimp

Incepe sa se incalzeasca... sau nu... dar cu siguranta a venit primavara. Desi nu mi-am legat nici un snurulet alb-rosu la mana, nu am martisor in piept si sunt destul de nervoasa pentru ca incercand sa imi cumpar un ceai medicinal am intrat in peste 10 farmacii si nicaieri nu au avut sa schimbe o hartie de 1 milion... desi e luni si saptamana abia incepe... cu siguranta a venit primavara. La Romana oamenii inca se imbulzeau sa cumpere martisoare, propabil pentru colegele de serviciu, sau cine stie pentru cine, iar in metrou a fost mai aglomerat ca niciodata. Starile jongleaza si ele in ton cu astenia ce parca ne-a cuprins pe toti. Si da, e primavara, asta mi-a spus micul covor de ghiocei pe care l-am vazut langa o alee din Muzeul Satului. Si ziua parca zambeste mai lung si fetele grabite au inceput deja sa se imbrace mai subtire... probabil din nerabdarea de a da hainele jos ca semn de respect pentru vara, pentru ele si pentru cei din jur. Asa ca salut si eu primavara, ii marturisesc ca iubesc florile pe care le aduce si in secret ii spun ca si eu, desi mai putin grabita, astept sa ma imbrac mai subtire.

Niciun comentariu: