miercuri, 4 februarie 2009

Ma plictisesc...

Poate suna imposibil sa fii atat de plictisita cand ai un calculator conectat la internet...chiar si cativa colegi de birou care mai palavragesc din cand in cand... asta daca nu se uita la filme sau daca nu este mult de munca...se mai intampla. Oricum... m-am plictisit ingrozitor astazi. Dupa ce am citit stirile ca un cetatean constiincios am inceput sa caut ceva de facut... pe net, prin jur, pe oricunde as fi avut sanse. Nimic. Adica da, am stat vreo 4 ore pe site-uri, m-am mai documentat si eu in diferite subiecte, dar a inceput sa ma doara capul si sa ma usture ochii. Si nu inteleg mentalitatea asta, de a sta asa la birou ca un decor, fara sa faci nimic, doar pentru ca deh...tre sa stai 8 ore pironit in scaun, prefacandu-te ca muncesti de zor. Mai ales ca sunt si zile cand se intampla sa stai peste program, fara prefacatorii, chiar muncind constiincios. Si atunci nu te lauda nimeni si nu zice nimeni ca stai ore in sir peste program... Asa ca de ce oare nu putem pleca mai repede in zilele in care nu muncim... In fine, nu cred sa se intample asta pe undeva, sau daca se intampla inseamna ca sunt niste oameni extrem de fericiti in acea zona a planetei. Si una peste alta mai intra si seful catranit in birou, bolborosind ceva stiut numai de el. A fost plecat toata ziua la o sedinta. Una din sedintele despre tot si nimic. Ahhh...ce ma plictisesc, nici macar nu pot sa scriu ceva coerent sa mai treaca timpul. Mai bine ma opresc brusc si ma intorc la activitatea de a cauta ceva interesant pe net... sa vedem.

Niciun comentariu: